Deze klachtenregeling is van toepassing op alle deelnemers aan onze opleidingen en alle bedrijven die gebruik maken van onze diensten. We hechten grote waarde aan de tevredenheid van onze klanten en streven ernaar om eventuele klachten op een zorgvuldige en efficiënte wijze af te handelen. Hieronder worden de procedures en stappen beschreven voor het indienen, behandelen en oplossen van klachten.
1. Klacht indienen
Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend via e-mail of per post. De klacht dient zo duidelijk en volledig mogelijk te worden omschreven, zodat een correcte beoordeling mogelijk is. Anonieme klachten zullen niet in behandeling worden genomen.
2. Bij wie kan men een klacht indienen
Klachten kunnen worden ingediend bij de Klantenservice van Verkeersschool Koos van der Bilt via:
- E-mail: info@koosvanderbilt.nl
- Postadres: Verkeersschool Koos van der Bilt, Thurledeweg 113, 3044 ER Rotterdam
3. Termijnen voor afwikkeling
Binnen vijf werkdagen na ontvangst van de klacht ontvangt de klager een bevestiging van ontvangst. Vervolgens wordt gestreefd naar een inhoudelijke reactie en/of oplossing binnen 15 werkdagen na de ontvangstbevestiging. Mocht het nodig zijn om meer tijd te nemen, dan zal de klager hiervan op de hoogte worden gesteld met een indicatie van de verwachte afhandelingstermijn.
4. Beroepsmogelijkheden
Indien de klager niet tevreden is met de afhandeling van de klacht, kan deze binnen 10 werkdagen na ontvangst van de reactie in beroep gaan. Het beroep dient schriftelijk te worden ingediend bij de Directie van Verkeersschool Koos van der Bilt via dezelfde contactgegevens als hierboven vermeld. De Directie zal binnen 20 werkdagen na ontvangst van het beroep een definitieve uitspraak doen.